loading...

وکیل کیفری ، وکیل کلاهبرداری

فواید مشاوره با وکیل مواد مخدر چیست؟ چرا بهترین کار قبل از اقدام، اخذ مشاوره حقوقی تخصصی از وکیل متخصص مواد مخدر میباشد؟ در این مقاله به ذکر چند مورد از مهمترین و کاربردی ترین فواید مشاوره با وکیل موا

سوسن بازدید : 63 شنبه 16 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

فواید مشاوره با وکیل مواد مخدر چیست؟ چرا بهترین کار قبل از اقدام، اخذ مشاوره حقوقی تخصصی از وکیل متخصص مواد مخدر میباشد؟ در این مقاله به ذکر چند مورد از مهمترین و کاربردی ترین فواید مشاوره با وکیل مواد مخدر پرداخته ایم.
۱) کسب اطلاعات قانونی و حقوقی پیرامون موضوع

بعنوان مثال در جلسه مشاوره حقوقی از وکیل دادگستری جویا میشوید که مجازات ۸ گرم شیشه چقدر است؟


۲) آگاهی در خصوص جلسه رسیدگی

حسب مورد که پرونده شما در مرحله دادسرا باشد یا در مرحله دادگاه، میبایست دفاعیات مربوط به همان جلسه رسیدگی به نحو قانونی و مستدل ارائه گردد.


۳) تنظیم لایحه دفاعیه قبل از جلسه

گروه وکلای آریا دادیار پس از اخذ اطلاعات مورد نیاز از مراجعه کننده محترم و در صورت کفایت اطلاعات موجود، میتواند برای متهم لایحه تنظیم نماید تا در روز جلسه رسیدگی به آن استناد نموده و مطابق آن دفاعیات خویش را ارائه نماید.


۴) دریافت توضیح پیرامون قرار تامین کیفری

موکل یا خانواده وی هنگامیکه به وکیل مواد مخدر مراجعه مینمایند از وی میپرسند که چه وثیقه ای را باید تودیع نمایند؟ مراحل تودیع وثیقه در جرم مواد مخدر چگونه است و چقدر طول میکشد؟

۵) ارائه دفاعیات شایسته

وکیل باتجربه در زمینه مواد مخدر به شما میگوید که باید محور دفاعیات در روز جلسه رسیدگی چه چیزها و چه مواردی باشد و از ذکر چه مواردی اجتناب نمایید. بعنوان مثال اگر مواد مخدر تریاک متعلق به دیگری میباشد، شما به چه نحوی باید تعلق مواد به غیر را به اثبات برسانید.


۶) آگاهی از مسیر پرونده و راههای پیش روی

وکیل بنا بر دانش و تجربه اش مسیر قانونی و روند پرونده را برای شما توضیح میدهد. از نخستین مرحله که کشف مواد مخدر است تا پایان صدور حکم قطعی و یا تسلیم به رای را برای شما توضیح میدهد.

اعتراض به حکم نخستین توسط وکیل

وکیل مواد مخدر میگوید: اگر کسی که متهم به ارتکاب یکی از جرایم مربوط به مواد مخدر میباشد، در هیچ یک از مراحل دادرسی اعم از دادسرا و دادگاه نخستین، نسبت به اخذ وکیل دادگستری اقدام ننموده است، میتواند پس از صدور حکم نخستین نیز وکیل تعیین و اتخاذ نماید. در اینصورت اعتراض به حکم بدوی توسط وکیل صورت میپذیرد. همچنین میتواند بدون اعطای وکالت به وکیل صرفا از وی مطالعه پرونده و تنظیم لایحه اعتراضی را تقاضا نماید. وکیل برای افزایش سطح اطلاعات حقوقی تخصصی و مفید و کاربردی برای شما عزیزان در مورد تمام موضوعات مربوط به جرایم مواد مخدر از قبیل استعمال شیشه و تریاک و خرید و فروش و حمل و نگهداری مواد مخدر مانند گراس و حشیش و غیره آماده به خدمت میباشد. لذا در اسرع وقت با دفتر وکالت ما تماس برقرار نموده و از وکیل مواد مخدر مشاوره حقوقی مربوط به پرونده خود را دریافت نمایید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟